Sybit | Software op Maat Sybit | Software op Maat
Bouwbedrijf HEDI Bouwbedrijf HEDI
Verkeersschool Kooij&Wallet Verkeersschool Kooij & Wallet
Adm. Financiële Advisering Kafa
Teakhouten meubelen PolderTEAK

Chello-gebruikers zijn slechte service UPC zat

Dinsdag 12 februari 2002

BIDDINGHUIZEN - Coax Nederland, de belangen-vereniging voor kabelinternetters, is maandag begonnen met een actie tegen de slechte service van de UPC-internetprovider Chello. Vooral de afhandeling van klachten door UPC moet sterk verbeteren, zo vinden de breedbandinternetters.

Volgens Coax komen er steeds meer klachten over storingen bij UPC-klanten. "Daarnaast verdwijnen brieven vaak, worden verhuizingen en opzeggingen niet op tijd verwerkt en worden faxen en e-mailtjes al helemaal niet beantwoord", zo schrijft Coax.

De voornaamste klacht van de Chello-gebruikers blijkt het gebrek aan goede communicatie met de klant te zijn. "UPC is een autistisch bedrijf", aldus een boze kabelinternetter. Coax Nederland wil nu een betere dienstverlening afdwingen door de publiciteit op te zoeken en abonnees aan te sporen hun betalingen aan UPC voorlopig te staken.

Bron: Nu.nl

actueel nieuws
in de bhznet.nl winkel
zoeken
BHZNet.nl weer
  • 28.3 °C
  • 0.0 mm
  • 22.0 °C
Weerstatistieken ->
Agenda 3 dagen Meer agenda ->
Snackbar Twins Snackbar Twins Snackbar Twins
Toevoegen
in de bhznet.nl winkel Alle produkten ->
twitter facebook rss top